bUDAK yANG tAK SEdar Diri

by - 10:14 AM

erm.. 'over' ke tajuk kat atas tu? Takde lah 'over' sgt kan? bUDAK yANG tAK SEdar Diri... sape ek? Aku ler tu. Tak sedar tahun nih exam SpM. Ade hati lak nak tulis blog. Kalau cikgu tgk ni mesti dia marah sebab sempat lagi lepak kat sini sdgkan nota dia pun tak buat lagi.. huhuhu.. Sorry cikgu..!

Takpe..takpe.. sekali sekala nak rilek gak. Tenangkan fikiran. Menulis ni sebenarnye terapi minda. Latihan gak..untuk melatih minda membina idea kreatif supaya mudah nak dapat idea mase nak wat esei. Hisy, budak tak sedar diri ni dah jadi budak baik lah plak..Kalaulah cikgu aku bace nih mesti dia bangga sebab student dia yang ni mempunyai wawasan untuk memperbaiki diri..

Dah puas membebel rase nak perkenalkan diri lah sikit.. bkannye nak menempah populariti ke ape.. tp at least korang yang bace blog ni tahu lah juga sikit2 background penulisnye.. tapi ade ke orang bace blog aku nih? Blog yang tak seberapa ni..em.. tak kenal maka tak cinta..

Aku ialah antara student form5 yang bakal amik exam SPM tahun nih..ready? tak tahu ler ready ke tak.. Sekolah pulak? Sekolah biase jer.. tak terkenal sangat tapi aku bangga ngan sekolah aku.. Sekolah tu hebat gak, kalau tak aku tak jadi student kat situ.. Kalu nak dibandingkan dengan sekolah kawan-kawan lama aku, memanglah sekolah diorang hebat.. Yelah hampir semua kawan aku mase sekolah rendah dulu gi sekolah elit.. huhuhu.. tingal aku jer kat sekolah harian biase.

Bagi aku sekolah kat mane-mane pun same jer.. cikgu akan tetap mengajar kite kalau kite nih budak bagus.. kite akan tetap berjaya kalau kite usaha..kan?kan? Sape setuju ngan aku angkat kening..hihi.. bagus2..

Okey.. berbalik pade topik memperkenalkan diri tadi.. aku nih.. erm.. apa lagi aku nak bgtau nih.. ha..sape rase nak kenal bUDAK yANG tAK SEdar Diri nih respon lah pe2..(huhu.. tak malu lak aku nih..)

Sorry kalu ade perkataan aku yang korang tak puas hati.. saya budak baru bljr.. memg patut pun kalau kena tegur..ha.. nanti aku tulis lagi.. wassalam

You May Also Like

0 comments