PART-TIME JOB & BIG PARTY

by - 1:29 AM



Kenapa saya masih malas nak update blog n buat entry baru???
Aku adalah insan yg byk idea. Terlampau byk, sampai tak sempat nak tulis. Last2 aku pon tak bloggin..

Lgpon, aku sekarang nih adalah seorang surirumah. Hahaha... Blom kahwin lg lah. Al-maklumlah , budak menganggur, memang akan kena buli utk masak, ngemas rumah, basuh pinggan, lipat baju. Satu lagi, jaga budak  kecik @ jadi babysitter.


                                             
Gambar diatas bukan hiasan semata-mata. Budak2 nilah yg aku kena jaga. Nampak jer sweet tu, tp sbnrnye,akulah yg menanggung. isy..isy... Yang paling kecik tu, anak sedara aku yg baru. Gambar ni bulan lps punye. Skang ni dah bsr. Byk cekadak lak tu bila dah makin bsr.(Harap2 kakak aku tak baca blog aku)

Diorg nih Geng M- Muizzuddin, Muzfirah, Murfiqah(yg kecik...tp skang dh bsr)




 harap maklum- dia nih memang over



 maybe it's maybelline

Esok ade BIG PARTY OF 5YAKIN. Sori, sesiapa yg baca entry ini tetapi bukan student 5Y tidak dijemput sama sekali. Ini parti tertutup. Erm, bukan parti tapi jamuan. Parti tu macam ganas sikit. Ni bese2 jer. Barbekue sikit2. Okey, geng 5Y, aku ade soklan teka-teki-tekuk esok. Hisy.. rugi betul lah sesapa yg dh turun K.L. nak cari kerja. Makanan ko aku amik ek??

PERHATIAN : ini adalah antara entry yg aku upload manyak gambo.. bukan berniat utk mencari publisiti. Tapi kot2 la ade org berkenan nak amik budak2 kecik ni jd model iklan pampers, aku ok jer, bleh tumpang popular..hahaha..

You May Also Like

0 comments