SMK PEREMPUAN YG ADA LELAKI

by - 4:18 PM



Sekolah haku ni unik skit (uniq mcm aku la). Nama jerr SMK Perempuan, tp ada lelaki..
 Meh, aku nk mempopularkan skit demo ni. Ehem2, sila bangga!!



kat kerusi batu ni lah aku lepak smbil  mse wat studi grup dulu2 ...


duk renung skolah yg makin lama, makin cun..

insan yg memegang bku itu sdg muhasabah diri..huhu

beliau mmg byk skandal... aku hnya penasihat tegar beliau...

kalo tak phm sila tnya!!!kecek klate ni

 
sy lah pemenang hero remaja 2012, yuda, bkn yuna yea


Itu shj buat stakat ini. Kalo rse nk mgorat demo ni contact aku dlu yea...
Oh ye, student pompuan skolah ni smuanya cun dan pemalu, jd kami tdk mbnrkan dri dpopularkn di mdia elktronik


Sblm itu, meh la kita hafal doa tgk cermin. Nk tgk cermin tu bc doa dlu. Br lah nmpak berseri-seri




notadlmkotak : bila nk kayo ni kalo nuff asyik tdo jer... aku igt aku lah yg plg lmbt bgn tdo, ghupa nya nuff pon bgn lg lmbt dri haku...

You May Also Like

5 comments