BLOG SAYA IALAH SEORANG JEJAKA KACAK

by - 12:06 AM

Adakah sekacak dia?


atau sekiut dia? (walaupon muka bengang)


atau sehensem dia?


atau semacho dia?


*bukan ke semuanya orang yang sama?*

Seperti yang dijanjikan, aku nak tukar nama blog ni. Nama A K U dan Kotak Ajaib dah tak serasi dan tak efisen lagi ngan blog aku yang kian popular ini (memang ayat bajet perasan).
Dan jugak, seperti aku kata hari tu, aku nak kasi nama blog ni nama lelaki. Biar nampak macho sikit. Sudah pastinya jap lagi akan ade yang tegur aku kat chatbox ngan panggilan BRO. Jangan risau, aku dah bersedia.

Nama blog aku ialah, seperti yang tertera di atas. ILHAM RAFIQI.

Kenapa nama lelaki?
Sebab blog ini adalah kekasih aku. Oh, ya habibi! Kwn2 aku dh sibuk ada boyfren bagai, aku pon nak ade satu. Hah, kan dah ade ni. Ni tak, org tny sape boyfren awk, aku jwb r, boyfren sy rmai, slh satu nya hero citer supernatural, org yg tnya tu pon melakukan tindakan reflek iaitu muntah. Uwek!!!

Kenapa nama ini? bkn Shah Rukh Khan ke Amitabh Bachan ke?
Sebab ada maksud tersendiri. Aku ni mencari nama ni bagai nak cari nama anak. Seb baik mak ngan ayah aku tak heran.
Ilham bermaksud inspirasi (btul ke? aku pon main teka jer). Dalam kamus dewan pon ada perkataan 'ilham' ni. Rafiqi (bkn rafiqin yg itu ya! aku turut boikot dia) maksudnya pendamping saya. Betul la, blog ni pendamping aku, dan aku pendamping blog ni. Saling mendampingi. Ok lah tu.

Kenapa mesti kacak?
kita semua sukakan kecantikan. Beauty is in the eye of the beholder (ewah, speaking mak cik ni). Tp mengapakah layout blog ini berbunga-bunga? Tak padan ngan nama macho. huhu..
Aku suka layout ni. Nampak kemas. Tak kira la ade bunga ke apa ke.

Jangan jap lg aku jumpa orang nama Ilham Rafiqi sudah la. Ilham Rafiqi hanyalah seorang se'blog' yg kacak

shesays : dah xde notadlmkotak. dh xmo kotak! bunyi dekat2 cam kotex plak

You May Also Like

13 comments