HARI NIH AKU WAT KUIH!!!

by - 9:34 PM


-->
-->

Since hari ni adalah hari cuti dan aku bebas dari exam yang memeningkan kepala, aku just stay at home. Kalo nak kuar pon, nak gi mane sgt lah kan?? Pose2 lagu nih malas r wat projek. Selalunye aku ade gak wat projek gi jalan2 ngan G-Nie & Iza.
Hr nih aku wat kuih…erm… sebenarnye tolong mak aku wat kuih. Kuih ape? Kuih tempeyek. Sedap kan? Tapi mase bukak pose tadi, aku try mcm tak best jer. Tak rangup. Adakah kerana aku tak pandai goreng atau bater kuih yang tak jadi? Mustahil bater tak jadi, mak yang buat bater tu.. Erm, pk2 kanlah.
Nnt aku nak wat biskut cornflakes. Lepas trial kot.
Esok exam lg. BIO plak tu. Paper3 & 1. Kalo stakat paper1 tu aku tmbak jer. Yang best esok exam habis awal. Pukul 10.50 habis. Tak tau r cikgu bg balik awal ke tak. Kalo bleh balik awal bagus r. bleh ready untuk exam P.A.I lusa.

You May Also Like

2 comments