Contest Gembira di Hari Raya 2009.

by - 9:32 PM



1.  Buat satu entry dalam blog korang tentang contest ni dan letakkan link nye sekali.
2.  Dalam entry tu letakkan SATU GAMBAR RAYA KORANG YANG PALING CERIA,HAPPENING, GILA-GILA or anything la. X kisah la, gambar ngan family ke,gambar korang bakar lemang, kacau dodol, main bunga api ke..ape2 la yang korang buat masa raya nih.
3.  Finally, daftarkan penyertaan. Leh letak kat komen or email.


Tengok ape tu??

Baru aku teringat ade contest raye. Hadiah 50ringgit. Rugi kalo tak cuba. Ingat hari tu nk upload gmbr beraya kat sekolah. Tapi disbbkan gmbar kat sekolah semuanya adalah gambar yg control cun@ macho and bkn gmbr gile2, takleh r. Lgpon kna dpt kbnrn semua org dlu. Kotlah ade plak yg mrh kalo gmbr diorg diletakkan kt blog.
So, aku mengambil kputusan yg drastik untuk letak gmbr anak buah aku dan mak ayah aku jelah. Bebudak ni mmg sporting kalo amik gmbr, fotogenik..
Kalo dpt 50hinggit ni, berbaloi gak. Bleh sponsor untuk bli henpon baru aku, memndgkan henpon aku nih dh rosak speaker..  
PERHATIAN : Tulisan yg di'highlight'kan tdk bermaksud utk meraih undi..

 nak join?klik sini





You May Also Like

2 comments