PERTUNANGAN DATUK DR. SHEIKH MUSZAPHAR

by - 12:09 AM


Buat2 mcm tak baca tajuk sbb en3 ni mcm nk bg cliche skit...

Teramat lah tak best bila update blog guna komputer org lain.
Lagi2 lah tak best bila dah lama tak balik kat rumah sendiri.
Dan sekali lg tak best bila 'dia' dah bertunang (dia??)
Tak best kuasa 2 bila aku tengok plak gamba 'dia' bertunang..
Nampaknya ini adalah en3 org yg sedang hampa

Lihatlah gamba mereka bertunang..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ha.. nilah dia..
Pernahkah kau merasa hatimu hampa...






Gamba ni kena letak last skali...

Takmo letak caption kat gamba tu..
nnt jd kontroversi plak...

Nak citer skit..

aku mula2 minat dia ni beliau masa ku form2. Mase tu program angkasawan ni tak popular lg. Jd aku adalah antara manusia awal yg tahu lah(ye ke?). Pahtu aku ngan bff aku, G-Nie mmg minat giler lat kat beliau. Mase ada pertandingan multimedia kat sekolah, group aku wat tajuk astronaut. Mmg hebat presentation kitorg (terpuji diri sendiri plak). Dapat jd JOHAN. Mana tak hebat,semua info program angkasawan aku tahu.

Kwn2 n famili aku mmg tahu aku minat beliau... Hari tu abg aku bleh kluar statement(dlm famili aku la, bkn dlm MELODI) aku kecewa.. Ntah hape2 abg aku..Bila masa plak dia amik kisah kat sapa ku minat. Tiba2 jer dia tau..

Kwn2 aku plak, mmg pantang nmpak gmba beliau. Asal nampak jer, mesti panggil aku. Ade sekali, mse dlm ceramah motivasi, dlm slideshow ade gmba beliau. Kwn 2 aku kemain lg panggil aku, tgk2 kat aku(diorg ingat aku ni ade ikatan ke ngan beliau??)

Kwn baik aku yg lelaki tu slalu tnya aku,
'Ika, bila Dr.Sheikh nak kawen??'
G-Nie plak tlg jwb
'Nnt sy abes SPM la. Dia tunggu saya!'
Masin mulut mu, G-Nie, dia tunang lps kita SPM, tp bkn dgn mu...
Dah lah.. pnjang plak aku taip. Takde org bace, takpe line clear utk aku mengutuk org2 yg terlibat..

Last skali aku perlu mention..Gamba ni aku amik dari blog saifulnang. Nice pic, kan??

Heh, ade org tu kan, dia dh nk bertunang, tp dia tak bgtau pon kat aku. Aku majok tak nak pegang dulang hantaran kang??

You May Also Like

6 comments