JOM3... JOM HEBOH2...

by - 1:57 AM

Mood iklan jom heboh kat Kelantan
Lagu : Ado sekor anok tupa atah jula mok te
luu : eh..karang bakpo demo nk jual prabih pagi2 durie ni..
karam : demo x tahu lg ko..jom heboh dah mri klate thun ni..kawe nak bawok kluargo kawe g sano..
luu : lagu tu..kawe pon nk g sono jgk lah...

jom kita gi jom heboh. jln kaki je, sng. xjem. tp kaki la plak yg krem

Hiburan di Kelantan, bukannya takde langsung, tp jarang diadakan. Hiburan yg lagha memang tak bagus. Sebagai remaja yg msih lagi belia(apa aku mengarut ni?), aku pom stuju hiburan dikurangkan. Tak susah2 aku nk pegi.

Jom Heboh di Kelantan ada kelainan. Rse bangga la plak bila fes time dlm iklan perkataan 'jom heboh' ditulis dlm tulisan jawi. Kelainan pertama tu. Kelainan yg lain plak, mse konsert, tmpat utk penonton pompuan, lelaki, family, diasingkan. Bagus ye. 
Dan satu persoalan bermain dibenakku (cheewah, ayat power da bomb) adakah peminat pompuan bleh bergmbar dgn artis LELAKI peberet mereka? Pasal aku dh bajet nk bergmba ngan ehem2, rhsia.

Memang akan ada mslh ni tiap kali ade hiburan best2 kt kelantan. Sekolah mesti akan buat xtvt pd hari tersebut. Apakah? Last year pon cenggitu. Even thn ni aku dh xsekolah ni pon kna pegi skolah. huhu.. mengapakah anda begitu zalim? Takpe, aku akan pegi jgak slps itu. Adik aku lg best, ade kem motivasi minggu ni. Padan muka. Tp dia tak pegi sbb mslh tertentu. Alasan je tu. Dia nk gi jom heboh tu.

Utk menutup tirai n3 ini, mari lah kita berjoget. Ewwah..



notadlmkotak : cun btul la layout br ni. Eh terpuji dri sdiri plak. Tenkiu kt Msue sbb tulun msukkan nuff tu. Aku x reti coding2 ni

You May Also Like

0 comments