BLOGGER YANG AKU NAK PUJI DAN BLOGGER YANG AKU NAK KUTUK

by - 12:20 AM

Macam la hebat sangat nk kutuk2, nak puji2 blogger lain. Tapi apa salah nya. Kita berkongsi pedapat. Sharing is caring.




BLOGGER YANG MAHU DIPUJI

blogger yang mesra alam. Aku suka hntar private msj kat sesetengah blogger yang aku admire. Admire sbb pengalaman idup dia la! Bukan sbb lain.
Jadi, kalo dia reply emel aku tu, memang aku sgt2 hargai.
Cthnya, (ni sesi memuji) Farhanadr. Akak doktor ni memang best. Dia lyn je aku. Nnt nk hntr emel lagi. Sorang lagi Msue. Mase baru tukar layout br ni, aku xpndai nk msukkan nuffnang. Asyik error jer. Beliau memang bagus r sbb sudi nk tulun aku ni. Huhu... maceh!
Ade jgak yg aku suka sbb dia suka bg komen yang membina. Takde lah jd silent reader jer. Nnt bleh jd silent killer plak




BLOGGER YANG MAHU DIKUTUK

Huhu.. baru setahun jagung dah pndai2 nk kutuk blogger. Tak mahu kutuk, cuma nk mengumpat jer. (apakah?) Hntar emel tak bls, kita tgk dia on, kita nk chat dgn dia, terus dia offline. Sedikit tak mesra alam. Harap maklum, tiada contoh utk situasi ni. Kesimpulannya, dunia blogging ni kecik je. Memang la aku tak sehebat otai blogger. Tapi aku bloggin sejak tahun lepas. Aku x selalu update blog, sbb aku lebih suka memerhati, bereksperimen tentang dunia blogging ni.

AKU PLAK BLOGGER YANG MACAM MANA?

Aku takde jawapan. Kita xleh nilai diri sendiri. Anda mempunyai jawapannya. (huih, dah ala2 melodi ni)

notadlmkotak : anda blogger yang harus dipuji sekiranya meninggalkan komen utk dikongsi bersama. hehehehe=p

You May Also Like

38 comments