CELEBRATE BESDAY MMG INDAH, DAN KADANG-KADANG RASA MACAM MASIH KANAK2 YANG INNOCENT

by - 6:59 AM

Assalamualaikum...

[entri ini khas utk inchik Joe a.k.a Joegrimjow... bukan Joe Jonas, bukan Suparjo, bukan G.I Joe, bukan Joe Flizzow dan bukan jugak Joe Jambul. tp semua org dialu-alukan baca, tak kira nama apa pon]

*Aku tak reti la nak ucap besday dengan kreatif. Macam mana ek? Nak wt citer mcm citer Pak Belalang, aku tak pandai. Nak jiwang-jiwang macam Joe selalu tulis dlm entri dia pon aku tak reti. Nak tulis dlm loghat Kelantan, nnt reader lain tak paham.(kalo Joe tok pehe loghat klate meme nok keno sekeh) Huhu. Maafkan aku kerana tidak sempurna.*

Tapi, jangan bimbang. Di sebabkan saya dah kaya sekarang ni, saya pon upah anak-anak mat saleh ni utk tolong wish besday inchik Joe. Nak tau mcm mana saya jadi kaya? Owh, saya blom meniaga herbalife lg, tapi saya join group Login Facebook Dapat 4 Juta Dollar. Nak join? Klik sini. So, disebabkan duit yang bertan-tan, apalah sangat utk upah kanak-kanak ribena ini utk wish besday inchik Joe. Tapi malangnya, tak semua ucap dengan ikhlas. Macam-macam ragam plak diorang ni. Rasa macam nak sekeh plak. Mungkin mereka fobia bila mendengar nama inchik Joe.

Ada yang gado-gado. tp aku dah make sure diorg ni gado-gado manja jer

Ada yang nak wish, tapi mcm tak ikhlas jer...

Ada yang cemburu buta...

Ada yang nampak mcm sweet-sweet jer...

Ada yang bengang tak pasal-pasal...

Ada yang buat-buat tak ingat

Ada yg excited gila....

Ada yang wish dengan cara paling menggoda

Nasib baik, ada jugak yang ucap dengan ikhlas dari hati ke hati walaupon simple

owh, ni bukan kanak-kanak, ni bapak kanak-kanak. Dia ni saya tak perlu upah sbb dia steady boifren saya skrg ni. ngee~

 ni bkn anak mat saleh. ank melayu jer *uniqika ialah seorang 'mak uda'


Terimalah lagu 'saeng il chuka hamnida' atau dlm bhs Melayu nya Selamat Hari Jadi dari kumpulan 'budak-pakai-pampers'. Owh, ni diambil dari youtube, tak sempat nak buat sendiri. Mohon maaf sekali lagi, besday boy. huhu... *ku tahu kamu amat mengharap video best dariku spt contest lps(mmg perasan)







Eh, kjap2... Ade lg video nk bagi ni.(byk btul la). Kanak-kanak riang suka video ni. Nanti Papa Joe tgk video ni ngan anak-anak sedara bila dah balik Kelantan ek. 





Akhir sekali, saya, tuan blog ini, mengucapkan 'SELAMAT HARI JADI YANG KE-22 KEPADA INCHIK JOEGRIMJOW'  Ni ade hadiah nak kasi ni.
-
-
-
-
-
-
-
TADA...


inchik Joe sebagai Pocoyo.
Nak ada iras-iras dah tu. Ade janggut. pakai spek...



Saya jugak ingin ucapkan ribuan tahniah kepada saya kerana telah menang pertandingan ini. Eh, bukan kpd saya seorang tapi tahniah ini untuk semua contestan kerana kita dah menang. Satu entri bernilai RM2.20 dan akan didermakan. Bukankah itu juga adalah hadiah? Hadiah yang kita dapat, cuma kita tak terima. Saya harap yang menerima itu adalah insan yang lebih memerlukannya.

Thumbs up utk inchik Joe sbb ada contest mcm ni (satu entri bernilai RM2.20). Orang lain jugak dapat merasa kegembiraan kita, betul kan? Sambut besday tak smestinya kita terima hadiah, tapi kita jgak bleh bagi hadiah kat orang lain

*heh, apsal msa aku review balik kt blog inchik Joe psl contest ni, dh xde pon mention psl RM2.20. Adakah aku berada dlm keadaan separa sedar pd waktu itu?....


shesays : adakah ini entri terakhir yg anda terima, inchik Joe?

You May Also Like

5 comments