Drama Tak Bersambung - Nur Cinta (lbh kurang nur kasih la ni)

by - 11:46 PM


WATAK UTAMA YG MEMANG UTAMA
Romi Isdean
sbg
Adean

PENAMPILAN ISTIMEWA YANG TAK TAMPIL-TAMPIL PON
Taz Tangan Unizqika
sbg
Nur UniQika 


 Al kisah, bini Adean, si uniqika, tak balik2. Beliau pom bimbang la. Takut-takut ade orang bwk lari, sbb si uniqika ni bleh tahan la (bleh tahan tu mknanya tak cun sgt, kalo xleh tahan tu mknanya cun gila2)



 Dia pon cari la bini dia smpai ke hjung... kpl terbang (lihat gmbar rajah di atas)
Dalam pada itu, dia memang merindui bini dia yang seorang ini. (dia xsuka mengamalkan poligami yea) Nak tahu kisah selanjutnya? Ikuti drama tak bersambung ni yang dibawakan khas untuk anda oleh saya. Terima kasih.


 






Apakah???

Ntah ape pengajaran pon aku tak tau. Entri sia-sial ni. Isyh2... Dah aku boring, aku pon rse mcm nk melawak skit. Ntah lawak ke tak ni. Best jgak edit2 gmba ni.

You May Also Like

15 comments