CONTEST:- My Korean@Japan Feberet Story

by - 9:51 PM




-Jadi Follower Nprafflesia-Today The Best *dah*

-Masukkan blog ini ke Blog List anda *takde bloglist T__T*

-Letakkan banner contest di side bar & link back *ok*

-Buat satu entry tentang contest ini n buat langkah a, b, dan c *dibawah*

-Jangan lupe tinggal link korang, kat bhgan komen..nanti senang I nk jejalan *ok*

-Suggest contest ni dgn 4 org rakan anda yg lain *dah. tak letak link diorang,takpe, kan?* 

(a)Contest berkisarkan ttg story KOREAN @ JAPAN yg anda minat...
     Saya minat citer PERSONAL TASTE




(b)Pastu story kat sy balik dgn cra yg pling menarik ttg story KOREAN @ JAPAN tersebut...
 Citer ni pasal Park Kae-In yang tersangat baik hati dan suka tolong orang lain. Disebabkan terlampau baik hati, dia kena tipu dengan kawan-kawan dia sendiri. Kawan serumah dia, In-Hae  telah rampas boifren dia.*padahal boifren dia tu bukan hensem mana pon*
Kawan lelaki dia plak pinjam duit ngan Ah-Long dan menjadikan rumah Kae-In sebagai cagaran.*itu yg aku paham la* Jadi, nak ke tak nak, dia terpaksa tolong bayar hutang tu. Disebabkan terdesak, ditambah plak In-Hae dah berpindah keluar dari rumah tu, dia terpaksa cari housemate lain.

Dia pon sanggup menerima Jin-Ho sebagai housemate dia. Lagipun dia ingat Jin-Ho tu ‘gay’. Sebenarnya, Jin-Ho bukan gay *dia lelaki tulen ye, bleh kawen ngan dia* dan dia memang nk tinggal kat situ sbb nak mengetahui dengan lebih dekat mengenai Sang Go Jae (nama rumah Kae-In). Jadi, bermulalah kehidupan mereka sebagai rakan satu rumah. Macam-macam insiden tragis, menyentuh hati,   perkara yang romantik *blushing* berlaku antara mereka.



(c)Kaitkan diri anda dgn slh satu hero@heroin dlm story tersebut n kenapa...
 kaitkan?? erm... ha, aku ada kaitan ngan Jin-Ho(Lee Min Ho). Dia sepupu aku. hak9...
eh, gurau2 jer.
aku nak kaitkan diri aku ngan heroin citer ni, Kae-in. Aku ni careless macam dia. Bila memasak jer, mesti byk luka kat tangan. huhu.. cian aku

Yang penting citer ni best walaupon aku sendiri pon blom tgk sampai habis lagi. Hehehe… Alasan tambahan, Lee Min Ho begitu kacak bergaya dengan rambut yang lurus dan terpacak mcam pakai Gatsby



Meh, kita beramai-ramai join contest ini. Klik klik klik

You May Also Like

11 comments