K-drama review (not so new drama)

by - 10:14 PM

I just finish watching My Love From The Star. I know i am a bit late for the drama was released on 2013 /2014, but, what to do, I just had time to watch it. No wonder people around Asia really loves this drama. And no wonder this drama won so many awards.

 Hurmm.. aku ni enjoy sgt nih. Aku bagi 10 bintang, eh tak, semua bintang yang ada kat langit. Dan ending dia agak sedih. Ak baca komen2 netizens, ramai yang sedih angat-angat mase ending. Tapi apsal aku tak nanges. Dua kali aku ulang tengok ok, semata-mata nak dapat mood kesedihan yang dikatakan tu. Tapi kenapa tak nangis kenapa kenapa? Dah la plak yg last skali tu tak sedih sgt dh sbb si alien ni dh dpt stay sethn lbh. Okey la tuh kan. Ala.. mcm laki kau krja jauh ler.

Dan Kim Soo Hyun sgt la pndai menyelami watak dia and dia charming sgt. Seriously, aku tak penah suka hero korea yang aku rse cumel je lbh. I always tell my sister that I don't like this guy because he really resemble korean actor, which is cute, fair, and adik-adik je. Tp lepas tgk citer ni dgn cara dia blakon, okey dah suka. Hahahhaa.. You know, my type is young guy with maturity level 100. Yelah, yang macam Steve Rogers, umo 90 lebih tapi hensem nak mamp.. So kim soo hyun oppa, wlaupun anda tak tall,dark n hensem tp anda blakon mmg mantopp smpai saya secara tak sengaja minat anda. Hahahahha

manager do nanges mmg sedih 

motip sgt pos aku nih . hurmmmm

You May Also Like

0 comments