LIHATLAH MUKA BABY2 AKU. KIUT MCM AKU TAK?

by - 12:13 AM


Sejak dua menjak ni suka plak tgk gmba baby. hehehehe... Apakah mknanya? Ok, takde makna ape2. Saje jer. 
Disbbkan sdg admirer dgn muka2 baby, aku morph muka aku dgn mereka yg terpilih. ngee~
(bhs standard bagi morph, cantum@gabung kot. aku pon xtau)1st, aku morph muka aku ngan Joe Jonas. 
 +
 Aku morph guna muka aku yg btul dan cun  lah, takkan guna gmba kartun ni plak!
  Dan inilah hasilnya. hehehe.. aku morph 2x.
aiseh...macho2 la plak anak aku muka baby bila morph ngan Joe Jonas ni

2nd, morph ngan mamat macho+cute Jensen Ackles.

Jd lah cenggini muka baby tu. Kiut gak
Yg ni, mata ikut aku.kekekeke...


3rd, morph ngan Jared Padalecki plak.

Pon kiut. sorg pompuan, sorg lelaki. ..
yg pompuan aku bg nama Kiki, yg lelaki plak Kaka.hehehe...

Seterusnya, morph ngan... ntah lah sape, david ape ntah nama dia ni.

Jd lah spt dibwh. muka comey n innocent jer... ni mesti ikut muka aku ni

Disbbkan muka 2 bdak ni cute, aku taruk gak kt sini. Bkn baby aku ni(apakah??baby??) ni bdak ema(kwn aku) ngan Jared punya. Kiranya bdak2 ni adek badek tiri ngan Kaka dan Kiki kt atas.


Mmg pndai sgguh aku membuang masa ngan benda tak berpekdah ni. Cuba lah kalo aku bljr masak ke, menjahit ke, bwk keta ke. Ni tak, buat kerja2 mengarut jer. Heh, ape nk jd la ngan budak ni.

Tp, perasan tak muka bdak2 yg aku morph gna pic aku msti cute. Adakah kerana aku kiut???
lalala~
[dh aku morph ngan mat saleh, kiut la bdak tu...]

Kesimpulannya, peratusan utk mendapat ank yg kiut ialah sebyk 99.99%...(apakah?)

notadlmkotak : aku blom mau kawen, hrp maklum!!!

You May Also Like

10 comments